Služby

SVJ Services

Správa budov a nemovitostí zahrnuje celkové zajištění všech souvisejících služeb – účetní, ekonomický, právní i daňový servis. Správní činnost – údržba nemovitostí i budov zahrnuje i havarijní servis, pravidelné revize, úklidové služby a kompletní hygienický servis.

SVJ Services - titulní strana webu (03)

TECHNICKÝ SERVIS

  • průběžná kontrola funkčnosti objektu
  • pravidelné roční plánování oprav a údržby
  • zajišťování pravidelných revizí u předepsaných zařízení dle příslušných předpisů
  • uzavírání smluv a jejich dodatků s dodavateli jednotlivých služeb
  • organizační zajištění výběrových řízení na dodavatele akcí
  • přebírání prací provedených jinými dodavateli a kontrola faktur za tyto práce
  • reklamace vad po provedených opravách v záruční době
  • zajištění provozu výtahů včetně jejich rekonstrukcí
  • zajištění úklidu společných prostor domu, chodníků a ostatních přilehlých ploch
  • zajištění zpracování pasportů bytů, nebytových prostor a domů

ADMINISTRATIVNÍ SERVIS

  • Vést evidenci vlastníků bytových a nebytových jednotek
  • upravovat zálohy za služby spojené s užíváním jednotek v závislosti na výsledcích vyúčtování služeb
  • účast správce na shromáždění vlastníků
  • zajištění zařízení organizace shromáždění vlastníků
  • zajištění právního, daňového a účetního poradenství
  • zajištění vypracování prohlášení vlastníka a převod bytů do osobního vlastnictví
  • vedení korespondence, administrativní a technické dokumentace nemovitosti
  • kompletní příprava výběrového řízení
  • zajištění odladění smluv s dodavateli
  • zajištění zpracování, tisk a odesílání dokumentů (korespondence) za statutární orgány

PŘEDSEDA SVJ

  • jednání ve věcech správy domu, které nejsou ve výlučné pravomoci shromáždění nebo pokud si je shromáždění nevyhradilo
  • svolání shromáždění vlastníků (minimálně 1x ročně)
  • příprava materiálů, pozvánek, zajištění prezence, řízení a organizace jednání shromáždění vlastníků jednotek, zajištění zápisu
    z jednání
  • pravidelné porady se správcem objektu
  • pravidelné kontroly objektu za účasti správce
  • pravidelná přítomnost na objektu pro osobní kontakt s vlastníky jednotek k projednání požadavků a operativních připomínek, v ostatních případech je k dispozici prostřednictvím emailu a telefonického spojení
  • vypracování návrhu výší záloh na úhradu za jednotlivé služby a způsobu rozúčtování úhrad za služby na jednotlivé vlastníky
    a jeho předložení ke schválení shromáždění
  • kontrola vyúčtování nákladů spojených s užíváním jednotek
  • odpovědnost za vedení účetnictví, sestavení účetní závěrky a její předložení shromáždění ke schválen
  • odpovědnost za vedení písemností (vedení evidence členů společenství), zápisů ze shromáždění, usnesení apod.
  • sjednávání dohod o provedení prací, o dodávce služeb a kontrola kvality jejich provedení, úhrada za provedené dodávky služeb, uzavírání příslušných smluv
  • činit opatření k zajištění úhrady dluhů vlastníků jednotek na příspěvcích na výdaje spojené se správou, údržbou a opravami společných částí domu, popřípadě domu jako celku a záloh na služby
  • dohlížet na výkon činnosti správce a provádět jeho kontrolu

FACILITY MANAGEMENT

TECHNICKÁ SPRÁVA NEMOVITOSTI   I   ÚKLID A DENNÍ ÚDRŽBA DOMU A ZELENĚ   I   OSTRAHA A RECEPČNÍ SLUŽBY

Facility management představuje externí zajištění správy technických zařízení vašich nemovitostí – údržby, servisu a revizí. Ani správa SVJ pro nás není problém. Cílem facility managementu je co nejefektivnější provoz objektů, který ale respektuje vysoký komfort vlastníků jednotek. Facility management je založen na paušální úhradě služeb – nemusíte se tedy starat o jednotlivé revize, servisní prohlídky a opravy (kromě nákladů na mimořádné opravy). 

Potřebujete více informací? Kontaktujte nás. 

ÚKLIDOVÉ SLUŽBY

PRAVIDELNÉ ÚKLIDY   I   JEDNORÁZOVÉ ÚKLIDY   I   STROJOVÉ ČIŠTĚNÍ   I   VENKOVNÍ PRÁCE

  • kompletní non – stop úklid společných prostor objektů
  • zametení a umytí společných prostor
  • otření prachu madel zábradlí a parapetů
  • zametání a umytí výtahové kabiny včetně stěn , leštění nerezových částí výtahu– speciální přípravek
  • otření poštovních schránek
  • vyčištění ocelových rohoží
  • zametení prostoru před vchod do objektů, včetně schodiště ,přístupových cest a stání kontejnerů na odpad
  • hlášení zjevných závad, jejich odstranění